PDS - Consultor TI

Et dono la benvinguda.

  • Inici
  • Blog
  • Servei Tècnic
  • Productes
    • Allotjaments web
  • Eines de suport
    • Suport remot
      • TeamviewerQS 11 <-- AQUEST!!
      • TeamviewerQS PDS (NO!!!!)
      • Teamviewer 11 (TAMPOC!!!)
    • Diccionari
    • Arxius
      • Antivirus
      • Windows
  • Sobre PDS
    • PMF: Preguntes més freqüents
    • Legal
      • Política de Cookies
      • Protecció de dades
Estàs aquí:Inici / PMF: Preguntes més freqüents

PMF: Preguntes més freqüents

Com puc contactar-vos?

Com molts de vosaltres ja sabeu, Punt de Suport ha canviat. Ara sóc PDS - Consultor TI, el teu servei tècnic de sempre, virtual i que treballa de forma telemàtica. Les oficines estan tancades al públic i t'atendré telefònicament. 

Si necessites una posada al dia, una neteja de virus, una actualització, te la faré com sempre, però sense moure't de casa teva. Si necessites consell, també et puc assessorar amb els teus dubtes tecnològics o en les teves properes compres i en determinats articles, te'ls puc enviar directament a casa teva. 

Truca'm!

PDS - Consultor TI
Toni Hermoso
"El de sempre"

Tel. 972.85.06.39
info@pds.cat

Em surt un error a la pantalla i no sé què vol dir. Què faig?

El més important és fer-nos arribar el màxim d'informació de l'error. Serà molt més fàcil ajudar-te si pots:

  • Apuntar tot el que et surti a la pantalla d'error.
  • Fer-li una foto amb el mòbil a la pantalla d'error i ens l'envies per correu-e, whatsapp, telegram...
  • Si a més ens pots explicar com s'ha produït l'error, serà genial.
  • Si l'error et passa moltes vegades en poc temps, convé parar-hi atenció per veure si es pot reproduir el problema fent el mateix una altra vegada. Això facilita el diagnòstic i la solució.
Disposeu del servei de recuperació de dades en discs durs?

Sí, la gran majoria de vegades, quan el problema no ha arribat a bloquejar completament el disc dur, disposem de mitjans per recuperar gran part de la informació perduda. Consulta'ns.

Treballeu amb sistemes Apple?

No és el nostre principal mercat. Tot i això, et podem ajudar si el que vols és aprofitar el millor dels dos sistemes: MacOS i Windows. Sabies que pots tenir els dos instal·lats i treballar-hi a ple rendiment?

Treballeu amb sistemes Linux?

Pots consultar-nos quin problema tens, i els nostres tècnics valoraran si et podem ajudar.

Configureu o arregleu mòbils o tablets?

Si no saps com configurar un compte de correu, instal·lar alguna aplicació o com funciona alguna funció no ho dubtis: vine a veure'ns.

Si necessites canviar la pantalla o el mòbil ni tant sols s'engega, possiblement no et podrem ajudar.

Per qualsevol altre dubte, truca'ns i t'assessorarem.

Disposo d’un equip en desús que encara funciona, però que no necessito.

Posa't està en contacte amb una ONG, entitats socials i centres educatius. Allà poden donar-li una segona vida a aquests equips que ja no us són d'utilitat.

Pots contactar-me si vols que et faci una neteja de les dades per evitar, en la mesura del possible, que la teva informació sigui llegible o recuperable fàcilment.

Com puc fer un bon ús de la bateria del meu portàtil?

Això ja no es pot explicar en dues línies. Consulta la nostra guia.

Puc llençar un ordinador, disc dur, llapis de memòria o sistema d’emmagatzematge?

No ho recomanem. Per temes de protecció de dades, el més adequat és destruir-los abans de llençar-los. Consulteu-nos quines opcions us podem recomanar per cada cas concret.

Com contactar

Tel. +34 972.85.06.39
info@pds.cat

 

Horaris

Ajustem els horaris a la teva necessitat.

Truca’ns i concerta una cita.

Et podem oferir

# Consultoria
# Teleassistència
# Telemanteniment
# Antivirus i e-Seguretat
# Hostings i dominis web
# e-Formació [properament]
# Assistent de compres online
# Coaching tecnològic Personal

Copyright © 2022 · Outreach Pro on Genesis Framework · WordPress · Entra

Scroll Up